1 клас, 20 травня

1 клас, 20 травня

1. Навчання грамоти (читання)

Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький "Буде день веселий"

Ти прокинься рано-рано,
лиш над містом сонце встане
привітайся з ластівками,
з кожним променем ласкавим

Сам гарнесенько умийся,
сам швиденько одягнися,
підійди до тата й мами
і скажи їм:
— Добрий ранок!

Усміхнися всім навколо:
небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
день тобі —
веселим буде!
 Опрацювання вірша А. Костецького „Буде день веселий”
1) Читання тексту .
— Кому адресований вірш?
2) Читання слів.
Прокинься встане
привітайся ранок
умийся навколо
одягнися обов’язково
усміхнися ласкавим
— Прочитайте двоскладові (трискладові) слова; слова з буквою о; слова з буквою „йот”; які закінчуються на -ся.
3) Гра „Бджілки”. Самостійне напівголосне читання вірша учнями.
— Який настрій викликає вірш? Чому?
— З якою силою голосу його треба проказувати?
— Яка головна думка цього вірша?
4) Гра „Читає Незнайко”.
Ти прокинься рано-рано,
лиш над містом сонце зійде (встане),
привітайся з ластівками,
з кожним променем яскравим (ласкавим).
5) Робота за малюнком.
— Кого ви бачите на малюнку?
— Прочитайте речення, що відповідають малюнку.
 Робота над прислів'ями
• Слова щирого вітання дорожчі за частування.
• Одне приємне слово — наче сад.
• Ввічливих і лагідних скрізь шанують.

2. Математика

Повторення та закріплення. Розв'язування задач за коротким записом
1. У Марічки - 15 ромашок.
У Олени на 3 більше.
Скільки ромашок у Олени?

2. Їжачок знайшов 9 яблук.
Його синок - 2.
Разом - ?

3. Було 59 кг борошна.
Використали - 38 кг.
Залишилося -?

4. Маса велосипеда - 16 кг.
Маса самоката - на 10 кг менша.
Маса самоката - ?

5. Кирил впіймав 32 рибини.
Семен - на 5 більше.
Семен - ?

3. Навчання грамоти (письмо)

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ

2. Гра «Зміни за зразком»
— Змініть слова за зразком: лебеді — лебідь.
Лосі — ... ;                               
друзі — ... ;
карасі — ... ;
кролі — ...
3. Гра «Загублена літера»
— Поміркуйте, яку першу літеру пропущено у слові. Запишіть утворені імена.
_ем’ян, _етро, _тепан, _икола, _лена, _етяна, _адія.
4. Письмо під диктовку слів, речень
Редька, їдальня, тюльпан, зайчик, ячмінь, поїзд, лисиця, Люба, Київ, урожай, пісня.
4. Мистецтво (музичне)
Свято мистецтва. Узагальнення і систематизаія знань учнів. Виконання вивчених музичних творів

5. Фізична культура 

Активні ігри

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Географія, 15 травня, 8 клас